VisorNoticias - UISEK Ecuador
True

Summer School Ecuador UISEK 2018

SEK International University is pleased to host 5 professors and 18 students coming from Universidade Santa Cruz do Sul - Brazil, Universidad Autónoma del Estado de México - Mexico and University of Lodz – Poland, in the International programme “Summer School Ecuador 2018: Social Entrepreneurship and Fair Trade as sources of country development”.
_______________________________

La Universidad Internacional SEK Ecuador tiene el honor de recibir a 5 docentes y 18 estudiantes provenientes de la Universidad Santa Cruz del Sur – Brasil; Universidad Autónoma del Estado de México – México y Universidad de Lodz – Polonia, en el programa internacional “Summer School Ecuador 2018: Emprendimiento Social y Comercio Justo como fuentes de desarrollo”.

UISEK - Ecuador